Translate

16. јануар 2016.

Холивудски глумац Џонатан Џексон објавио албум о Православљу

   Холивудски глумац Џонатан Џексон, звезда легендарне америчке сапунице „Општа болница“ (Генерал Хоспитал), објавио је поп-рок албум заједно са својим бендом „Enation“ , под именом „Basileia ton Ouranon“ “ (Царство небеско), који истражује тематику православља. Спонзор албума је грчки православни манастир Ватопед и игуман Јефрем.
   Интернет радио емитер Пемптусија ФМ (Pemptousia FM) манастира Ватопеда на Светој Гори у Грчкој помогао је да се направи овај албум. „Боб Дилан је рекао да је молитва највиши облик песме. И ја верујем у то. И Боб Дилан и Боно и још неки уметници казали су такође да најбоље песме нисмо написали ми. Оне су откривене. Оне су већ биле записане, а ми смо их препознали. Тако, ми зависимо од Бога док хода у простору, такорећи, да бисмо направили нешто заиста вредно. И молитва за мене је за музику и текст како би се направила атмосфера, десила нека врста лечења, нека врста буђења, чежње. Тако, то није записано само за људе који су хришћани, то је за свакога. И ја желим да музика и текст говоре људима без обзира на то где су,“ рекао је Џексон за радио Пемптусију.
   Џексонова породица је прихватила православље 2012. године на основу онога што је познати глумац окарактерисао као „свесну одлуку“. Поред своје каријере на малом и великом екрану, Џексон се такође бави музиком од 2002. године са својим бендом „Enation“.. Популарни уметник је композитор и писац музичких аранжмана овога бенда.  Изјавио је да на албуму „Basileia ton Ouranon“ има 16 песама изабраних уз помоћ монаха из манастира Ватопеда.

   извор: Православие.ру
   превод: Информативна служба СПЦ
   www.spc.rs

Нема коментара:

Постави коментар